Sunday, August 14, 2011

Hello Kitty Monopoly

Sorry girls for being MIA again for so long! I had some secret spy business to attend to ;) Yesterday while at the mall, I found this cute little thing! I couldn't resist not getting it. My house already has a monopoly game but it's a Canadian version with Canadian cities and such - kinda boring right? Enough of me blabbering on... here are some pictures!

The collectible tokens - Hello Kitty's Bow, Teddy, Milk bottle, Apples, Fish Bowl, and Lunchbox
Hello Kitty Moolah's ;)

I bought this for $37 at a store called Mind Games.
One weird thing... I can't seem to spot Hello Kitty's boyfriend anywhere in the game. Anyway, can't wait to play soon!

15 comments:

Samantha said...

lovely game!
very cute with hello kitty

MEOW said...

Ahhh!!! Too cute!! :)

suki pooki said...

This is soooo adorable!!! Great find!

Julie said...

woww, so cute!

mizzsandychau said...

that is so cute! totally beats the power puff girls version i got at home. now i want a hello kitty one too haha

tiffyama said...

Gah, super kawaii!! WANT!

Kalmo said...

This Hello Kitty monopoly set is so cute, I love HK anything.

Mei めい said...

Too cute thing !!!!
I love love love Hello Kitty ><

http://japobsganbare.blogspot.com/

Susie said...

OMG, I WANT THIS NOW! >__< Lol!

Joey said...

You mean Dear Daniel? Those 2 are so cute together! They should really have put him in :D

I love the tokens. So adorbs!

Marie said...

This is too cute and just so inviting - makes me want to play!:D

***** Marie ******
allthingsmarie.com

Elisa ♥ said...

didn't know that there was a hello kitty version xD so cute

Coco Draws said...

this is too cute! love it! :)

Miss Jayce said...

OMG I LOVE IT

hklover86 said...

Hello Kitty has a boyfriend?!